Det vände tillslut

 
Tilde ligger och läser, Anders sitter på träningscykeln och Olivia kliar mig på ryggen,(hon "tjänar pengar" till ny konsert biljett, Selena Gomez,) mysig kväll! Tog mig upp till gymmet efter jobbet, sen åt jag Anders goda fläskfilé med brunsås och blomkål, tänk att man mår så bra av lite träning, tyvärr var det lite ont om testosteron i kväll så det var tungt med löpningen. Nu känner jag mig lite piggare i alla fall.
 
Längtar tills vi ska ut och resa i sommar, uppleva ny platser, så spännande, tre veckors resa och sedan ett par veckor på landet, Underbart!!,
 
I love my family and I love my life
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Vart ska ni resa ?

Jag måste fråga, har din man någon tid satt för sjukdomen eller kan man inte säga nott.
Jag hoppas ni får en fin Fredag & helg
Maria

Svar: I sommar ska vi bila till Spanien, blir några nätter på vägen ner och hem, stannar till i Tyskland och Frankrike.
KRAM
A
Anna

2013-04-26 @ 07:42:45
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: maria

Va mysigt....

2013-04-26 @ 10:26:52
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0