EnergiRik Kväll!

Vilken härlig kväll Jag fick, Träffade min fina vän Pernilla
Först strosade vi runt i Sture Gallerian, en tur in till min favorit affär
Var så upptagen med att prata så det blev ingen shopping men jag var lika glad ändå.
Ett glas vin på Tures, Gud så gott.
 
Sedan gick vi rakt över gatan in till
Just det Grodan :)
Fina Pernilla, tänk att det är fjorton år sedan vi drog våra barnvagnar sida vid sida! Blir alltid så glad av att träffa dig, alltid så nära till skratt!
Vi fick i oss god mat och ett glas vin till trotts att vi pratade så mycket
Snygg konst på väggarna
Me Like!
 
Tack vännen för en mycket härlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Hagberg

Tack själv min fina vän<3
Tiden bara springer iväg när vi ses, så mycket härligt skratt när vi ses, knappt så vi hinner dricka vin!!
Ses snart igen;) Hoppas du inte behöver jobba hela helgen utan får njuta lite av sol!!
Puss o kram

2013-04-19 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0