-->

Ligger just nu i sängen, anfådd och svårt att andas. Jag får nämligen det när jag hets äter godis, för mycket socker får mig att må pyton... Tror ni att jag drar mig för att äta godis igen? typ i morgon? Nä Just det, det har jag inte förstånd att sluta upp med!! Inte konstigt att jag inte kommer någon vart kroppsligt, med tanke på att jag i alla fall träna fyra-fem gånger i veckan, äter bra mat men så stupar jag, Samma visa varje helg...
Någon som har ett bra tips på hur man kan sluta äta godis?
Kan ni fatta att det är första september i morgon, nu är sommare ett minne och vi öppnar dörren för hösten, vacka väldoftande höst! Jag tillhör den lilla skalan människor son njuter och mår som allra bäst denna årstid, ja ända fram till första januari faktiskt. Tänk så här, hösten har inga måsten men massor av erbjudanden, ingen som titta konstigt på dig om du säjer en eftermiddag att du ska hem och ligga i soffan hela kvällen och titta på film, eller hur, för det har bara mys poäng att göra det. Hösten lockar även till att vara ute för lufen är ren och krispig, den får till och med mig att vilja ut och promenera runt Djurgården. Sen finns det alltid tid för att testa nya goda recept med nybakat bröd och höstens alla primörer (svamp) som lockar i grönsaks diskarna på Kvantum, även om JAG nu Aldrig varken bakat bröd eller lagat någon ny rätt på morötter eller annan höstig grönsak  så finns ändå möjligheten.. heheh ♥ Jag älskar i alla fall hösten och allt som den har att erbjuda oavsett om jga utnjyttar det eller inte! Något som jag alltid blir lite extra sugen på efter sommaren och semestern är Weekend resor till storstäder eller spa med maken! Massage, ansktsbehandlig gärna med kemisk peeling, fransförlängning för att slippa sminka mig på morgonen! Kanske skulle övereaska med nått av det om vi får tillbaka pengarna från banken som någon lycklig sate i Equador tog och shoppade upp tidigare i veckan, Grrrrr
 
Sov Gott♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag känner igen den där känslan allt för väl, jag är precis likadan när det kommer till att trycka i mej godis.... Men september ska jag försöka göra till en godisfri månad, är du med på den utmaningen Anna? Kram

Svar: Du eär galen Sarah, men jag håller på dig , men jag är ledsen jag antar Inte utmaningen, har aldrig klarat att vara utan godis en månad. Tänkte börja med att testa en fasta kur, Ledins har jag hört ska vara bra, sex dagar till att börja med! Hur länge körde du?KRAM
A
Anna

2013-09-01 @ 11:59:57
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0