Godmorgon lördag!

Vaknade med jordens huvudvärk i dag, hade planer på att gå och träna men jag får nog ge vika för den tanken, tyvärr.
Idag ska vi hälsa på vänner i Norrtälje, alla verkar ha en relation till den platsen förutom jag, skulle inte hitta dit en utan karta och kompass så det ska bli en härlig utflykt!
Syskonkärlek!!
Jag är så tacksam över deras relation, Tilde har sovit hos våra vänner i natt, första gången för sova över mys för henne och det gick jätte bra, för Tilde, det var jobbigare för Olivia att inte ha lillsyrran hemma :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Anna, jag kan trösta dej med att jag inte har en susning om var Norrtälje ligger heller. Vet inte om jag någonsin varit där, och har absolut ingen relation till staden (är det en stad eller kanske en ort?).

2013-08-10 @ 22:25:03
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se
Postat av: Helene

Hej, välkommen hem. Åh vilken underbart vacker bild på dina fina flickor. Glitter i ögon och hav. Ha en fin sista vecka och lycka till med garderobsröjningen.
kram Helene

Svar: Tack Helene!Ha en fin dag


KRAM
A
Anna

2013-08-12 @ 20:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0