Vi kom fram...!

Japp vi hittade faktiskt dit, men jag kan intyga att det INTE var min förtjänst. Anders bad mig efter en stund att hålla tyst när jag ett par gånger utropat -Va ligger Vaxholm åt det här hållet, eller -Va, kan man åka Finlands färja här ute.... Norrtälje Here we com!
Vilka snyggingar Va!!
En fantastisk dag fick vi tillsammans med Familjen Skogh
Underbar mat och mycket skratt förgylle denna fina dag!
Vissa han till och med me en tupplur i hängmattan..
Trots dimma vart det brännboll på ängen
 
Gissa om jag var mätt när vi åkte hem, kunde knappt sitta för magen var fullproppad med godsaker!
Tack underbara Ni för er gästfrihet!
Idag blir det en date med... jag det kanske jag skvallrar om senare.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0