Sista dagen för denna sommar

Herre gud vad fort tiden har gått fort... kanske många tycker när semesterns sista dag är här men jag tycker inte det, kanske för att jag har haft lååång semester, hela sex veckor och vi har hunnit med så mycket! Jag känner mig riktigt utvilad och faktiskt redo att komma tillbaka till jobbet nu! Behöver gå igenom garderoben och kolla av hur det ser ut med jobbkläder, kanske inte helt okay att ramla in i jeans shorts och linne som jag mestadels har spenderat semesterdagarna i. Behöver tvätta upp för hand och stryka lite mer representabla kläder... Men näe inte i dag, i dag njuter jag av solen, en god smothie (såklart :)  ) och kaffe!
Känner jag mig själv rätt kommer jag att stå där söndag kväll och känna paniken komma krypande för att inget är gjort.
Men vi struntar i det i dag, i dag njuter vi, njuter av sista semesterdagen sommaren 2013
 
Puss på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0