En vecka kvar

Idag kom världens goaste tjej och gjorde min dag lättare, eller två tjejer rättaresagt!!
Fina Filippa bara växer och blir gladare och gladare för varje gång vi ses. Kände idag hur mycket jag saknar hennes fina mamma, förstår inte hur det ska gå när det nu är mer än ETT ÅR kvar innan hon kommer tillbaka... Fast jag tror att hon nämnde nått om att hon kunde tänka sig att komma in och jobba nått till våren, det hörde jag faktiskt, nått vi får prata om när vi ses nästa gång ❤️

Tänk att det är mindre än en vecka kvar till Jul och i morgon fyller Olivia 14... Herre Gud!!! Kan inte fatta...
Och nu blir hon vår Pubbeunge eller Fjortis tror jag att man kallar dom, imorgon alltså, en natt kvar som liten :) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Han med en sväng till gymmet i kväll men kan tipsa om mått man INTE ska göra... 100 Squats innan ett Core pass, jag trodde inte att man tränade ben så mycket på ett pass som är avsett för att konsertera sig på bålen men Ack så fel jag hade, körde 30 min på crosstrainern 100 Squats och 30 min Core sen kunde jag knappt gå hem, benen skakade som asplöv, men jag har ju lärt mig nått.. Squats EFTER Core :)
Nu Sova, Godnatt på er där ute och för er som undrat, Anders mår bättre, tack för er omtanke!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0