Ett måste

Efter att vi ätit middag och kanske strosat runt lite är det ett måste att lägga sig här, på vår favorit salong, hela familjen lägger sig på rad och bara tar emot 
Alla njuter av fot massage!!
Jossan hade skavsår och blev så omhändertagen ❤️ Själv tycker jag att det gör ont, inte i fötterna men när de knådar med stenhårda tummar i vaden då skulle jag kunna kräkas så ont gör det. Jag förstår om ni undrar Varför jag gör det men förstår ni, jag tror att det är nyttigt att knåda skiten ur sig ibland eller vad tror ni? Fast när jag tänker efter så... Jo jag gör nog som syrran, tar en helkropps massage i kväll i stället! Nu förstår ni kanske att det inte är helt lätt att ha semester, många tuffa beslut att ta.. Hoppas ni kan ha överseende med det här i bloggen några veckor framöver för jag måste få ventilera med er här inne :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0