Slappar och ignorerar total katastrof

Ja jag sitter i soffan och surfar runt lite samtidigt lyssnar jag på Dean Martins julmusik❤️
Bakade eller försökte mig på att baka i morse eftersom att storfamiljen kommer i eftermiddag för att fira Livan, erkänner att det inte är min grej det här med bakning. Jag var tvungen ett ta ut del lite tidigare än vad som behövdes för att hinna upp till gymmet en sväng, nu när jag skulle vända på kakan visade den sig inte ens vara halvfärdig, allt rann mellan fingrarna och ner på bänken. NEJ jag hade inte sinnesnärvaro att ta kort... Men här siter jag i godan ro och myser till gammal julmusik. Allt löser sig brukar Anders alltid säja så just i dag tänker jag testa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0