Väskrens

Tänkte att det behövdes en väskrensning, ogillar skräpig väska så det brukar jag göra lite då och då. Brukar även att passa på att byta väska ibland.
MEN vad mycket man samlar på sig på bara någon vecka..
 
Observera att jag har Två necessärer fullproppade med.. skit säkert :) orkar inte rensa dom i dag.
 
Skulle vara kul att byta till någon annan väska ett tag, har haft denna sen vi kom hem från Thailand, 12.e januari för att vara precis.Tyvärr har jag blivit lite bekväm, för i denna väska...
 
rymms även min dator och den släpar jag oftast till och från jobbet varje dag... Kan det vara ett argument för att köpa mig en ny dator, en att ha hemma att jobba på, som INTE blir en lek och spel dator, OM jag får igenom detta köp, Då kan jag byta till en mindre väska!
 
Summa av detta, jag behåller denna ett tag till och jobbar på att köpa mig en ny dator, KUL!! Det kan jag vara värd eftersom att jag ligger här hemma sjuk, medans andra är ute och roar sig, med god mat, gott vin och underbara drinkar....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du ser så välmående ut på den här bilden, så fin!!

Svar: Tack, så klart tagen i Thailand, där kan man inte annat än MÅ BRA!!
Anna Lindström

2013-02-26 @ 21:46:23
Postat av: Pernilla

Den här bilden är så fin på dig, du ser så välmående ut! Kram

2013-02-26 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0