Allsång och IPhone

Sitter med ont i ryggen och kollar Allsången, kan inte hjälpa men det tåras i ögonen när Carola sjunger Främling, löjligt jag vet men den är så mycket barndom för mig, lycklig!!
Funderar på att köpa mig en IPhone, är säkert bland dom sista på jordens yta på att införskaffa mig det men bättre sent än aldrig, är så sugen på Instagram bland annat. Kan ni ge andra bra appar som motiverar att köpa den?! Ska ju ut och åka ett par veckor i sommar så bloggappen är ju också ett måste...
 
Tilde sover hos mormor & morfar i veckorna, hon har ju fått sommarlov! Längtar efter henne massor!!!
Lusen!!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

kollade oxo

Trist att ryggen inte är bra

Blogg.se appen såklart
och väder appen YR

2013-06-25 @ 21:01:38
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Camilla

Finns massor av livsnödvändiga appar :)
Vi kanske skulle ha en apptipsarvinochcatchupdejtpånågontrevliguteserveringl snart?
Vad säger du om det? Jag kan lära dig aaaallt jag kan om iPhone :)

Kram på dig vännen

Svar: Tach fina! Det får vi kanske göra :)
Kram på dig!!
Anna

2013-06-25 @ 22:37:43
Postat av: Linn

Klart du ska ha en Ajfån!

En beroendeframkallande app är pinterest, du kan även kika på pinterest på www.pinterest.com där finns massor av bilder med inspiration och idéer om allt man kan tänka sig.

Runkeeper är också en app som jag gillar, den mäter sträckan du går, cyklar, springer etc. och visar även sträckan på kartan.

Storytel för att lyssna på böcker.

Wrapp för att kunna ge och ta emot gratis presentkort på olika butiker mm.

Svar:
Anna

2013-06-26 @ 01:11:13
URL: http://www.linnidag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0