Äntligen

Härliga lördagsmorgon! Solen skiner i dag Tack och lov, hade inte orkat en regnig deppdag till då hade jag nog stannat i sängen hela dagen. Nu skall jag i stället en sväng upp till gymmet, Anders är redan där.. Sedan blir det att ta hand om hemmet lite, måste putsa fönster och lite annat för det har inte prioriterats de helger som solen lyst så härligt. Anders ska ta hand om sånt som inte blivit klart när vi har renoverat köket, för snart fyra år sedan.. Ni vet sånt där trist skit som täckskivor och taklister.
 
Nu kör vi igång dagen!
Bilden är tagen för två månader sedan, det har hänt lite sedan dess kan jag se.Kanske skulle ta ett nytt efter dagens pass.. Kul att man har tagit lite bilder på sig själv, jag brukar hålla mig bakom kameran i vanliga fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0