Blandning av ångest & lycka...

Så vart det måndag igen, Underbara Jävliga måndag! Var så glad i går när jag la mig att jag inte haft någon söndagsångest men måndags ångesten släpper inte taget. Har inte haft något av det på många år men sedan en dryg månad sedan har det börjat igen, någon som har bra tips mot ångest??
 
Jag är samtidigt så glad i hjärtat att Tilde har fått börja sitt sommarlov på riktigt redan, slippa gå upp tidigt på morgonen och gå till fritids, i stället får hon husera runt hos mormor & morfar om dagarna, göra utflykter med moster och njuta av sommaren. Något man önskar varenda unge!
 
 
Olivia hänger med kompisar på dagarna eller sover :)
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Jag önskar jag kunde göra nott men skickar en styrkekram
Maria

Svar: Tack :) men blir glad av att ni finns här!!
KRAM
Anna

2013-06-17 @ 19:11:51
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0