En helt vanlig dag..

Usch, jag ger upp eller kanske bara dags att ge efter... Krypa ner under täcket och stanna där ett tag!
Var på lunch med Sussi (som vanligt) men det var nog räddningen i alla fall. Skönt att ha någon som kan ta emot när man är behov av att ösa. Nu är ju hon tyvärr lyckligt gravid, Jag vet visst är det tristkul!! Jag kommer alltså bli ensam på jobbet från oktober, kommer inte funka, vet inte hur jag ska hantera detta... Nu ska jag ha intervjuer med två kandidater som skall vara lämpliga för tjänsten under hennes föräldrarledighet. Inte lätt att fylla hennes skor. Stackars tjejer, hehe!
Fina underbara vän, vad gjorde jag utan dig!!
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

♥♥♥♥♥ Vi kanske får göra som R vill, ge bäbis flaskan från första början så kan han vara hemma & jag jobba 😊 Jag tror der blir mååånga lunchdater i höst!!

2013-06-19 @ 06:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0