Godkväll!

Just nu sitter jag i soffan och myser med mina tjejer. Efter ett pass på gymmet och en mysig pratstund med en av mina fina grannar, stack vi till Kvantum, bunkrade med keso, yoghurt och godis, det måste man ha när det är helg. Ja det är redan helg igen, GUD så skönt med fyra dagar ledigt! Enda tråkiga just nu är att gymmet är stängt i morgon så antingen får jag åka till ett annat ställe eller ta mig en runda utomhus och styrka hemma, tror starkt på att det blir det sista alternativet, är inte helt bekväm att träna på okända gym, löjligt kanske.. Annars ska vi bara mysa i helgen, sova länge, hänga på altanen, träna och vänta hem Anders som kommer hem snart. Vi har inte hört av honom på ett par dagar så lite orolig blir jag fast dom har det säkert jätte bra och glömmer höra av sig!
Nä nu ska vi nog krypa ner i sängen och titta på en film!
 
Fina Olivia på en uteservering i Köpenhamn
 
Jag är lyckligt lottad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0