Godmorgon lördag!!

Gud så trött jag är i dag, vaknade av fågelns kvitter vid fem tiden i morse men somnade gott om och fick med ren vilja tvinga upp ögonen vid tio. Fick fixa mitt morgon kaffe själv nyss, som många av er redan vet så servas jag vanligtvis av maken :) Nu har resten av familjen åkt till Grängen, ett av de landsställen som vi är lyckligt lottade att ha möjlighet att vara på!
I går när de åkte i från mig :(
 
När dom åkt städade jag  och bäddade rent i sängarna, älskar att ha det fin omkring mig och nu behöver jag bara städa efter mig själv i helgen, enkelt!! Sen stack jag upp till gymmet, där ekade det tomt för ovanlighetensskull, stället dominerades av kvinnor och vi var fem stycken. Alla var väl ute och njöt at solen kan jag tänka mig!! Sedan stack jag till Kvantum och köpte på mig det jag var sugen på, tyvärr var kycklingen slut men det blev
Brie och jordgubbar!! Super gott
I dag blir det gymmet, när jag piggnat till och sedan blir det fest!!! Jag har fått äran att få hänga med ett gäng fantastiska brudar som ska fira en fin vän som fyller år. Mer om det på bloggen i morgon.
 
Njut av en vacker dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

skojsigt
Njut
Maria

2013-06-29 @ 11:36:55
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0