Nu är det verkligen sommar!!!

Tänk att det är sommar på riktigt nu, sommarlovet har börjat och 10 veckor ligger framför tjejerna, utan läxor och stress!
I går var vi i skolan på skolavslutning,
Jag älskar den dagen fast jag blir lite blödig, känner hur tårarna väller upp när kören sjunger Den blomstertid..
 
Olivia stack i väg med kompisar efter avslutningen medans jag och Tilde gick till syrran
Som självklart bakat bullar och Jordgubbstårta
Vi hade ett fantastiskt väder så ungarna låg mest i poolen och lekte
 
STORT TACK till Syrran som fixat en så fin dag för oss!! LOVE YOU!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Hej

Mysiga bilder
Min son hade oxo avslutning i går men han ligger sjuk
Kram Maria

Svar: Stackarn :( Hoppas han kryar på sig snart och njuter av sommarlovet!!
Anna

2013-06-13 @ 15:30:34
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0