Så blev det..

Ny vecka och nya möjligheter eller vad brukar man säja?! Hemma hos oss är det nedräkning till sommarlovet, onsdag den 12.e är detTack och hej för detta läsår. Tänk att en ska börja i åttan och lillskiten i tvåan. Inga småbarn längre. Tilde tjatar om att få gå till eller från skolan själv eller med kompis men jag är en riktig hönsmamma så det kommer nog inte hända förrens i tvåan. Minns inte hur gamal Olivia var när hon fick den friheten..
Här var dom inte gamla, bilden är tagen för flera år sedan
 
Själv har jag fem veckor kvar att jobba innan jag får stänga ner datorn, vet inte vad jag längtar efter mest, att få sova utan att väckas av klockan eller att inte behöva tänka på vad klockan är på kvällen för att komma i säng i tid :) Sex veckor ska jag vara ledig, Anders fyra, han har tjyvstartat med en vecka i Frankrike just i detta nu! Sedan åker vi som vanligt till Thailand i vinter så lite semester måste finnas kvar tills dess.
Snart drar vi!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

det låter inte helt fel
Kul att höra att allt e bra
Maria

2013-06-03 @ 14:58:06
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0