Supertjejer, snacka om vänskap!!!

Dessa snyggingar träffade jag i går, tänk att vi har känt varandra sedan grundskolan, härlig känsla när vi ses, som att tiden står still men massor av händelser att diskutera och känslor att ventilera!
Tack för att ni finns i mitt liv!!
 
Denna tjej är är jag så tacksam över att hon finns i mitt liv,,Smygtaget foto, jag får nog lite stryk sen
 
Den här stod på mitt bord, en uppmuntrings gåva. Goa fina underbara Sussi!!!
 
Jag skulle kunna till ägna ett långt inlägg om fina vänner som förgyller mitt liv men jag ska inte skryta mer för nu, det räcker med lite i taget så det inte provocerar :)
 
Puss på er
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

härligt att ha så många fina vänner
Kram maria

Svar: Verkligen, en riktig lyx :)Ha en fin dag Maria!

Kram
A
Anna

2013-06-29 @ 08:12:48
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Malin

Tack själv! Alltid så himla roligt när vi ses :) Ha en bra somar, så kör vi i aug igen med nya uppdateringar. Ta hand om dig!

2013-07-01 @ 14:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0