Dags för resa til Danmark

Taxin tog mig till Arlanda för en arbetsdag i Köpenhamn!

På Arlanda träffade jag upp Sussi, vi jobbar i samma projekt just nu, så kul att få jobba tillsammans. Det kommer att bli en del resor för oss denna vår, mycket som skall göras och det landade på mig och Sussi att göra det…

 Vårt huvudkontor ligger i Örestad, bara två stationer från flygplattsen, så det funkar perfekt att åka ner över dagen och jobba med våra kollegor, från Danmark och Finland, det är så kul tycker jag , det kanske inte låter så speciellt men jag älskar när man får göra saker som bryter av vardagen.  I Danmark har vi ett helt fantastiskt kontor, byggt helt i glas

 

Det finns ett kaffé, där vi sitter ochdricker kaffe när vi väntar in varandra inför möten och en kantin, en stor restaurang som serverar buffé varje dag.

 
Vår arbetsplats för dagen
 
Jag älskar att jobba i projekt där man sammarbetra mellan länder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0