Det händer något...

Eftersom mitt tidigare inlägg var lite i gnälligaste laget måste jag berätta att det faktiskt kommer att hända något liiite roligt denna vecka. Jag berättar inte vad men jag kan skvallra om att ni kommer att få träffa någon som ni tidigare bara hört talas om men aldrig fått möta öga mot öga.
 
Kan ni gissa vem?
Vi ska göra ett avbrott i vardagen, visserligen jobb men kul att göra något som bryter av den vanligtvis inrutade arbetsdagen.
Jag hoppas att jag kan blogga från mobilen för då kommer jag att kunna uppdattera er under vår lilla resa,  Annars kommer jag att jaga WIFI som en galning för att dra igång datorn, på ett eller annat sätt ska ni få vara med!
 
Vi ses!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Fina Anna. Klart du ska gnälla, det måste man få göra ibland, o då är det bra att "skrivgnälla" o få det på pränt, så kan man läsa igen o kanske se, "att det inte var så tokigt".....
Kram o jag är nyfiken på hemligheten....
T/Falun

2013-03-13 @ 10:35:42
Postat av: Anna

Du har helt rätt :)

KRAM!!

2013-03-13 @ 18:18:05
URL: http://annaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0