En kväll med tjejerna

Att träffa ett gäng tjejer på tio personer är något av det roligaste man kan göra, det pratas, skrattas, skvallras.
Vi hade turen att få skjuss in till stan av sötaste Alex, min systerson.
 
 Vi möttes upp på ett spa i stan, Sparadiset
Min snygga syrra :)
 
Det luktar ju så gott på sådan ställen, man riktigt känner ur upprfäschande det är, det var inte så stort och vi var många men det gick :)
Yvonne, Sara och Anna
Syrran och Anna har fyllt år så de hade köpt med sig en massa godsaker, ostar, kex, chips och Bubbel!!!
 
Att ligga i bubbel och dricka bubbel Det går verkligen såå bra :) NJUTNING!!
 
Allt fannas i ett rum, karet, en dusch och en liten soffgrupp i samma rum... det var trångt men mysigt.
Något oklar bild, men i alla fall, Sara, Anna, Maria och Lisa
 
Mycket kläder och fix samtidigt som galna samtalsämnen och skratt, men de här tjejerna är det Verkligen högt i tak!
Lisa, syrran och Linda
Lotte, Anna och Frida
När alla var lagom mosiga efter värme och lagom med alkohol gick vi till Clarion Hotell och tog en drink
Syrran, något seg innan drinken kom :)
 
Här var det som vanligt högt i tak men lite trötta brudar så vi blev inte långdragna här utan hoppade in i taxi för att äta.
 
Linda, jag och Maria, (Observerar ni också glipan i min blus..)
 
Yvonne och Syrran, hungriga, maten dröjde...
 
När vi hade ätit och det var dags för brudarna att dra sig mot baren för nya drinkar, tog jag och Maria sikte mot garderoben för att smita hem till soffan. Jag känner att kroppen inte återhämtat sig efter nästan två veckor i sängen så det fick bli en tidig kväll. Hoppas tjejerna hade en toppen kväll och känner jag dom rätt stängde de nog stället.
 
Stor Kram och Tack till er alla för en toppen dag!!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken härlig dag :-) Hoppas att det är ok att jag lånar några bilder av mästerfotografen...

Svar: Varsågod! Kram
Anna

2013-03-10 @ 14:04:32
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0