Ett Nyår att minnas

Kollade igenom datorn och rensade lite filer när jag hamnade bland foton, hittade en som jag tycker extra mycket om. Alla samlade på Nyårsafton 2012 Thailand
 
Synd att kvalitén inte är den bästa men bilden är fin tycker jag,
 
En bild på oss tjejer, vilket gäng vi var. Fem barnfamiljer som hängde i hop, det funkar bara i ett land som Thailand, vilket tålamod dom har. Välkomnar in ett sällskap på tjugo personer vid middags tid, inga problem, Family one family two family three osv... :) Underbra människor.
 
Undrar om det blir en tripp till vintern igen, vill att mor och far hänger på i så fall, det skulle vara mysigt, kanske dags att börja kolla flygresa i så fall och boende såklart. Älskar Baan Lisa skulle kunna bo där känns hemma på något sätt. 
Man skulle lätt kunna bo här med två sovrum med varsitt badrum stort kök öppet mot vardagsrum totalt 129 kvm.
Näe nu måste jag surfa runt bland flyg. Ses i morgon

Kommentarer
Postat av: Ömfot ;)

Alla måste med till Thailand i år <3

Svar: Eller hur <3
Anna

2013-03-11 @ 08:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0