Glad Påsk och Klockan

Godmorgon, Ni har väl inte glömt att ställa om klockan? Nu är det verkigen vår, tycker jag, det bärsta vårtecknet är att vi ställer om klockan, synd bara att inte ens våra metrologer ser någon värme i sikte.
 
I går firade vi Påsk, som många andra.. Jag började dagen med att gå till gymmet, skönt att köra ett pass när man vet att man kommer att äta en del, det lovar jag att jag gjorde också..
 
Först startade vi dagen med godis...Lyckliga barn!!
Sedan promenderade vi upp till mamma och pappa som bjöd på Påskmat
Såklart hittar man Olivia i närheten av pappa Anders :)
 
Och mat det fanns det, i massor vi åt i fem timmar...
Mamma hade lagat mat i flera dagar
Vi blir ganska många när vi ses, jätte kul tycker jag!
Lilla mormor var så fin!
 
Fint dukat Påsk bord, mamma har tänkt på allt.
Kul att träffas allihop, även om det aldrig går speciellt långt mellan gångerna!
 
Jaha, vad händer i dag? En sväng till gymmet och en bio kanske?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0