Godmorgon lördag

Tänk vad härligt att vakna till en solig lördag som kommer att vara fylld med roligheter. Just nu ligger vi i sängen och myser en stund, måste ta det lugnt och vila innan dagens alla aktiviteter drar igång. Tilde kom in till oss för en stund sedan, härligt att fortfarande ha en lite unge som kommer och kryper ner, även fast hon inte är så liten längre.
 
Tilde och Anders låg och samtalade lite om dagen när Tilde säjer -Du måste raka dig... -Varför ? frågar Anders , -Jo för att du ska köra mig till Alexandras kalas.. -Men vad gör det om jag är skäggig då? -Jo för det är ju grått i skägget..
Hahaha ungar, själv älskar jag gråa hår, speciellt på män.
 
Jag älskar att vakna på lördagmorgon och veta att man har tid att ligga kvar och dricka kaffe och titta på TV, det är livs kvalité. Att i lugn och ro hinna reflektera lite på veckan så gått och njuta av två lediga dagar. Snart måste jag upp och packa en väska, ner i den ska bikinin.. känns inte helt bekväm med att dra på mig en bikini just nu, blek och glåmig men det kommer att bli bra. Sedan lite partykläder, vad nu det är, får ångest av tanken, Party.. jag är så långt i från party man kan komma. Hemma mys eller trevliga middagar DET kan jag men Party.. Aja ska ju ut med ett gäng brudar som kan sin sak i alla fall.
Så trist att jag inte kan blogga från mobilen, visst jag kan skriva men inte ladda upp bilder.. bara för att jag inte har Iphone, måste kanske köpa mig en, har ju arbetsmobil så det känns så onödigt att köra med dubbla när man inte måste.. men men, ilands problem eller.
 
Nä, nu dags att dricka upp kaffet och starta dagen, ha en härlig lördag så ses vi sedan!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för en mysig em i spat, och hoppas att ni får en härlig kväll. Och du... Ibland är det väldigt bra att inte kunna blogga när man är på vit ;-)

Svar: Ja tack själv härliga du!!! Ja det är tur, för i dag har man lömt allt det där... ja du vet :) KRAM
Anna

2013-03-09 @ 18:29:14
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se
Postat av: Ida Molin

Va gosiga ni är!! saknar er så mycket, massa massa kramar
Ida

Svar: Du är så välkommen att mysa med oss, när som helst!!Kram gumman
Anna

2013-03-13 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0