Godmorgon torsdag

Idag mina vänner är en bättre dag! Vaknade efter en natt med många timmars sömn och till solen!! Bra start på dagen. Dagen som kommer att innehålla, först en massa jobb... Både lite nytt och gammalt, sedan är det utvecklingssamtal med Tilde och kvällen avrundas med en träff med föräldrargruppen i Olivias klass. Jag är med i både Olivias och Tildes föräldrar grupp detta år och jag kan lova att det är en betydlig skillnad på ämnen som vi behandlar i dessa två grupper, det händer rätt olika saker i Ettan och Sjuan. Roligt och lärorikt. Nu ska jag äta lite frukost och dra igång dagens arbete
Kaffe & LCHF bröd med ost! Samma VARJE dag, jag är väldigt ensidig...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0