Godmorgon torsdag

Ja, inte är man pigg när man tvingas upp så här tidigt på morgonen, jag har redan vant mig med att det är ljust när klockan ringer och det är dags att gå upp men inte i dag inte, svart som natten 04.30. Anders och tjejerna sover som bäst och jag tvingas upp för att göra kaffe, bortskämd som jag är går Anders alltid upp först och kommer med en kaffe på sängen, till mig, VARJE morgon, Förutom i dag då...
Nu sitter jag i köket med min kaffe och försöker få på mig lite make up, inte lätt på så morgontrött hud men skam den som ger sig..
Idag blir det en annorlunda arbetsdag och äntligen ska ni få träffa en person som betyder mycket för mig, som ni inte träffat tidigare.
 
Nähä, ingen rast ingen ro, snart är taxin här, skynda skynda...
 
Hoppas ni hänger med under dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Oj, vilken tiiidig morgon. Såklart att vi är med, i denna spännande dag låter det som!

2013-03-14 @ 11:05:45
Postat av: Helene

Oj, vilken tiiidig morgon. Såklart att vi är med, i denna spännande dag låter det som!

2013-03-14 @ 11:05:57
Postat av: Ylva

Spännande...! Nu kan jag ju knappt jobba. ;)

2013-03-14 @ 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0