Kort summering av dagen

Vilken härlig dag det har varit, i dag har jag haft massor av energi, tack till den som sände över den :) och så har ju solen tittat fram!

Har fått massor av saker gjorda på jobbet, sånt som legat att bara väntat på att bli gjort men av någon anledning blivit liggande, bara väntat på att dagen D skulle komma! På lunchen stack vi från Söder en stund, åt lunch i Söderhallen och besökte en leverantör som flyttat till nya lokaler, jätte härligt. Promenerad över Hötorget och njöt av alla vackra blommor och grönsakshandlare, ja vi njöt inte av handlarna men över deras stånd, NEJ inte det heller men det var fint på Hötorget i alla fall. Tyvärr blev det inga bilder, orutinerat, va! Fast vem vet vad det hade blivit för bild...

Lånad bild på ett av stånden på Hötorget. 

Jag kom hem före Anders i dag och han med att laga middagen, det är vanligtvis Anders som gör det men skönt att hinna hjälpa till ibland, det vet jag att det uppskattas, jag han även ta hand om tvätt, damma och torka golven, Jag VET vilken skillnad från i går va!!!.... Det måste vara hormoner som spökar, eller någon som har en annan teori? Något som inte är lika positivt är att jag nu sitter här och är sjukt sugen på sött... helst choklad men hallonpaj, smågodis eller vaniljkräm fyllda munkar skulle också gå ner. Undrar vad det blir... En dusch kanske, ja det får det bli.

Ses sedan...(kanske över en kopp kaffe och en munk)

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som du haft en underbar dag! Håller med dig vill ha vår nu är såå trött på denna kyla(:
Vet precis vad du menar med detta sug efter sött, vad ska man göra för att trolla bort den hihi 
Här fick det bli te o några finncrisp med ost får se om det hjälper:-)
När ses vi? Puss o kram

Svar: För min del dämpades suget med knäckebröd med skinka och varm choklad, barnsligt gott!
En date 18.e april?
KRAM
Anna

2013-03-13 @ 21:36:32
Postat av: Pernilla

Den 18 april bokar vi! kram

2013-03-14 @ 20:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0