Mörkt om kvällen

När det är som mörkast om kvällen och vi sitter inne och kurar, då kan jag plocka fram allt som vi har att se fram emot, tex. i sommar då vi ska bila genom Danmark, Tyskland &Ffrankrike för att tillbringa två veckor i Girona, norra spanien! Det ska bli så härligt, det är en resa som innehåller allt det vi tycker om... Stanna på mysiga hotell på vägen, äter en massa vägkrogs mat... jo det kan vara en upplevelse det med ibland. Man hinner prata så mycket med varandra när man reser med bil. Det är väl med vissa hjälpmedel man får tjejerna nöjda åtta timma i bil per dygn, filmer, Ipad och telefoner och lite stop för påfyllnad av godis och annat kul. Jag älskar att stanna till på bensinmackar, fråga inte varför men det gör jag... Det finns alltid nått kul att köpa och om inte annat, glass och godis!!!
 
 
I kväll är det mys i soffan med tjejerna, Anders cyklar i "sitt" rum på övervåningen. Vi kollar familjen Annorlunda och käkar hallon paj med vaniljsås. Herregud så gott, jag har mani på det just nu, hoppas det går över snabbt, för det bådar inte gått till bikini säsongen annars... Nä det här får bli sista pajen!
 
 
Nu hör jag att Anders är på väg ner, måste hinna ta en bit till sedan försvinner den!
 
Ses!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va härliga era sommarplaner låter. Själv ska vi vara lediga 7 veckor i sommar och göra "ingenting". Försöker nämligen spara pengar till en Thailandsresa nästa vinter.... Undrar just hur det ska gå. Njut av pajen och gör som jag. Börja banta varje måndagsmorgon, och sluta banta varje måndag efter lunch. Funkar skitbra, misslyckas aldrig. Kram

Svar: Thailand är värt varenda öre, vill också boka in en vinter semester! Jag börjar banta varje morgon... Funkar också :)Fika snart så kan vi banta ihop?
KRAM
Anna

2013-03-12 @ 08:13:28
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0