Nu är det inte kul...

Herre gud vad kallt det har blivit i gen, det är faan inte kul! Att behöva skrapa rutorna på bilen när man ska åka på morgonen trodde jag var över för denna vinter, men Icke... Det är sol i alla fall så man är ju glad för det lilla.
 
I går tog jag och Olivia en promenad upp till amma och pappa, kallt men solen värmde efter en stund
 
Olivia gick upp till morfar för att plugga, dom är så fina när dom sitter tillsammans och klurar på NO frågor.
 
 
Jag och mamma tog en promenad bland alla fina hus, skönt att få lite tid och hinna prata i lugn och ro och att njuta av ljuset.
 
Jag tycker att man känner i luften att våren är på G även om kylan kommer och hälsar på lite igen. Snart kommer vi att kunna rensa ut vinterkäderna ur garderoben och plocka fram vårjackor och Converse. Det är nära nu!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrapa rutorna? Dom är ju redan skrapade av din man , innan du sätter dej i bilen.... Så den punkten går bort

Svar: Hahaha.. väntade mig den :)
Anna

2013-03-11 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0