Överaskningar

 Är bland det bästa jag vet, fast det är obehagligt på samma gång eftersom att jag har ett enormt kontrollbehov, så när jag igår fick meddelande från receptionen att jag hade ett blom bud att hämta blev jag varm och kall om vartannat..

Berättar med om det senare, kan viska om att det finns en fantastisk människa därute!!

 Igår var det en sådan där dag när allt bara går i ett.. Jobb till 17, hem och bytte om till träningskläder för en vända till gymmet, väl på löpbandet inser jag att jag är svimfärdig av hunger, kan inte tänka på annat än skärgårdssill... Jag vet helt sjukt men det var vad min kropp ville ha! Som tur är kom det en härlig granne och ställde sig på bandet bredvid och fick mig att inte gå av innan jag var klar. Tänk av sällskap kan vara energigivande.

Efter träningen.. Svettig, trött men nöjd.
 
Sedan var det bara att snabba sig hem och gräva i sillburken och leta i kylen efter något mer att äta, det blev rester, Thaisoppan med bönor från i söndags och ett antal skivor ost, snabbt skull det gå och plötsligt märker jag att jag fortfarande står vid diskbänken, och maten är uppäten... Snabb dusch och sedan en stund med tjejerna i soffan, ville inte öppna datorn när jag inte träffat dom på hela dagen, ibland behöver dom odelad uppmärksamhet.

Snart är det helg, bara halv arbetsdag i morgon, några grejer som måste bli klart på jobbet sedan ska det bli så skönt med några extra dagar ledigt! Sova, träna och träffa familjen blir det extra mycket av!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0