Sol & Träning

Godmorgon!
Vilken fin morgon vi har här i Stockholm, kall men solen skiner från blå himmel
 
I går var det fullt upp, en lång och intensiv dag på jobbet, hem sent och som jag kanske har nämnt någonstans så hade jag bestämt mig för att dra igång träningen denna vecka, gissa om det for många ursäkter i hjärnan på mig när klockan var mycket när jag tillslut klev innanför dörren efter jobbet, allt som jag hade behövt prioritera före träningen, ni vet, handling, tvätten, damsugning och NOT.... jag drog faktiskt på mig träningskläderna och travade upp till gymmet.
 
En timme på löpbandet och sjukt nöjd med mig själv, gick jag hem och mös med tjejerna till Familjen annorlunda, inser att vi är en högst normal familj, faktiskt!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Sol, sol, sol.....men i mitt sinne och hjärta är det så svart.....
Igår kväll var vi till våra bästa vänner, för att ta något slags avsked medans M ff hör oss.
Jag säger bara, fy f-n, detta är som det svartaste hålet jag precis krupit upp ur sedan min älskade pappa dog.
Jag sätter mig på den sjukhussäng han fått hem, håller om hans skraltiga axlar, lutar mig mot hans kind, och han viskar fram: Tina, snälla hjälp mig jag har så ont......
Vi pratar i bilen på väg hem igen, min man o jag, om att nu orkar vi inte skaffa nya vänner, för det gör så ont när dom dör.....
Kram från Falun

Svar: Det gör ont att läsa, finner inga ord!KRAM <3
Anna

2013-03-26 @ 09:43:37
Postat av: Tina

Tack fina Anna, dina ord värmer oxå.....
Här skiner solen, och den värmer lite oxå. Hoppas solen är framme nu när det är lite långledigt oxå så man kan trycka in sig i ett hörn o blunda en stund o kanske bli lite röd på nästippen.
Kram o ha en härlig påskhelg med din fina familj.

T/Falun

2013-03-27 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0