Söndag och helgen lider mot sitt slut....

Idag har jag varit med Tilde på handbolls träning i Huddinge, medans Tilde tränade njöt jag en stund i solen. Nu är våren faktiskt på gång å riktigt, jag vägrar att tro att det ska komma 20 cm snö nästa vecka, vägrar!!
 
På eftermiddagen äkte vi över till syrran en sväng, passade på att äta upp resterna från gårdagens kalas. Tilde lekte med Cesar
 
 
Kärlek på högsta nivå!!
 
Vi andra satt och prata om vinterns eventuella resa, hur, var, när och OM!!
Mamma, pappa och syrran med familj bokad flygbiljetter... Nu är det bara vi kvar!!
Bangkok 2011, trötta men förväntansfulla!!!
 
Nu sitter vi i soffan och kollar på Ove, underbara Ove, fikar på Te och mackor, jag och Olivia laddar för att klockan ska bli nio, Leo Gaut Johan Falk, lika underbart som en stor påse smågodis, kul att man får sällskap av sin tonåring också, mysigt att få lite egen tid med henne. 
 
Kram och Gonatt <3
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Klart ni ska åka! Vi ska ju vara där!! Nåja, i samma land i alla fall :)
Kram

2013-03-18 @ 09:58:20
Postat av: Tina

Kollar resa till Khao Lak och Ayra Villas med Fritidsresor. Ser härligt ut....

Svar: Tack, det ska jag göra!
Anna

2013-03-19 @ 07:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0