Tillbaka

Ni kan inte ana hur underbart det är att vara tillbaka, att få åka till jobbet och jobba. Trodde aldrig att jag skulle säja så, inte så här dags i alla fall, jag jobbar med ett projekt som ligger i slutspurten just nu och det har varit några mycket intensiva månader och kommer att vara så i kanske två månader till. sedan är jag nog fri för nya äventyr :)  Det är just det som är så roligt med mitt jobb, attjobba med projekt innehåller allt, spännande uppstart, slitsamt utförande och ett efterlängtat projektslut, Det är just det Man Tröttnar Aldrig! Fast nu ljög jag lite, ibland vill jag bara kräkas på jobbet, men bara ibland och bara lite.

Jag tycker om mitt jobb det betyder mycket för mig, att känna en trygghet och att ha utmaningar är viktigt för mig. Jag tycker om att komma till mitt lilla kryp in, där bara jag härjar runt, allt ser ut som när jag lämnade, ingen annan har varit här och stökat till. Underbart!!

Ni ser vad som prioriteras, va, inga tråkiga pappershögar eller pärmar här inte, snyggt och prydligt och må bra grejer som krämer läppglans, nagelfilar och fuktspray, till ansiktet alltså! Måste tillägga att jag jobbar med 14 IT killar och en tjej, Sussi så klart. Gissa vad dom tycker, heheh
 

Idag när jag kom låg denna på min stol

Någon av mina fina vänner här som förstod att jag behövde lite glamour när man kommer tillbaka. Gud vad härligt det känns, en bra dag efter lång tids frånvaro, jag har aldrig tidigare varit borta från jobbet pga sjukdom mer än max fyra dagar men då har jag jobbat hemma samtidigt så det här ska aldrig hända igen, hoppas jag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0