Vårtrött eller bara psykiskt instabil...

Usch vad humöret pendlar just nu, ena stunden är jag glad, pigg och inget känns jobbigt men så vänder det, helt utan förvarning blir jag trött, orklös och ALLT känns lika tungt att ta tag i som att flytta berg. Vad beror det på? Jag vet att jag brukar påverkas av ljuset på våren, känna en enorm fysisk trötthet men det här känns annorlunda på något vis.. Bara att rycka upp sig brukar jag tänka men det är svårare än det brukar. Kan det bero på det underbara vädret kanske? Snö, snö och mera snö…. Vardagen är inte speciellt tung, mycket på jobbet men med fina kollegor rullar det i alla fall. kanske skulle lite träning hjälpa detta tillstånd, synd bara att orken inte ens räcker upp till gymmet just nu. Gnäll Gnäll nu får jag skärpa mig. Lovar bättring snaart!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

God morron...
Det är skönt att gnälla, ibland i alla fall. Jag gnäller oxå otroligt mycket nu. Är så supertrött på denna långa vinter, vinterstövlar o tjocka jackor. Förra veckan, torsdag, gick jag o lag mig 20.00 o sov till 06.00. Vaknade med huvudvärk från h-vete, som till slut tvingade in mig i badrummet och en stund över toastolen.... Lördagen lika, somna 20.00 i soffan o sov till 07.30 på morronen.
Var till vårdcentralen igår, då huvudvärken ligger där o lurar, men kanonvärden så inga fel där inte.
Det är väl bara o bita ihop o gilla läget.
Tror oxå att jag inte har något kul planerat, och då känns dagarna liksom lite tomma. Hhhhmmm...ja ja vad är väl en bal på slottet.
Ha en bra onsdag och bamsekram till dig.
T/Falun

Svar: Låter inte bra det där med huvudvärken... Att ha något att se fram emot kan ibland hjälpa, det har du rätt i!
KRAM
Anna

2013-03-20 @ 07:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0