Det är trist nu

Hur mår ni? Trist här inne, va?! Vill ni veta varför? Näe strunt i det, så trist bara...

Har ni läst eller lyssnat på nyheterna om ungdomarna som skapar upplopp i Stockholms förorter? Faan helt sjukt, Dom tänder på bilar och annat och sedan kastar dom sten på brandmännen som kommer för att hjälpa, en kille som polisen greps var TOLV år... vart faan finns föräldrarna? Vad tror dom att dom ska uppnå med det här? Att vi tycker synd om dom? Att vi vill hjälpa? Nä skulle inte tro det!! dessutom får polisen kritik för att de använder övervåld... kan man det i ett sånt här läge? Jag kräks på skitungar som dessa...!

Annars..?.. Någon som har ett ämne att debattera? Vädret... Eller någon politisk fråga kanske?....


Kommentarer
Postat av: Linn

Har inget bra ämne att debattera men vill bara berätta att jag såg Sofias änglar med er här om dagen.

Jag kom att tänka på två saker.

1. Vilken otroligt fin familj ni är som är så kärleksfulla och empatiska mot varandra.
2. Fan vad livet är orättvist.

Önskar er allt gott!
Kram
Linn

Svar: Åh, Tack för de fina orden, de värmer verkligen att höra!
Vilken fin blogg du har, organisation pch ordning, det älskar jag så vi kommer nog att "ses" en del.
KRAM
A
Anna

2013-05-22 @ 12:58:07
URL: http://www.linnidag.blogspot.se
Postat av: maria

Jag hå¨ller med dig
Jävla idioter

Usch
Har dom det så dåligt så kan dom dra hem.

Kram

Hoppas allt e bra annars
Kramizzzzzzzzzzzzz

2013-05-22 @ 19:21:13
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0