Vilken dag....

Vilken dag, känsla av fredagsstämning kunde inte släppa taget om mig idag, glad, upprymd och nervös har blandats i kroppen. För idag var det dagen med stort D, eller stort F blev det Filippa kom till världen idag! Sussi ringde kl fem då hade jag inte hört nått sedan tolv, hade burit med mig telefonen överallt och hoppat till vid varje livstecken från den, i hopp om att höra ifrån dom. Finaste Sussi blev FYRBARMS MAMMA IDAG!!! Ja herregud vilken väntan! Imorgon ska jag till BB måste luncha med de nyblivna mamman och gosa med bebis, vilken tur att jag råkar höra till skaran människor som INTE är förkyld för jäklar vad jag ska gosa!

Tog mig en promenad efter samtalet med Sussi, det bar verkligen länge sedan, så skönt väder, kallt och luften var så fräsch! 



Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag längtar efter dig. Du är SÅ välkommen imorgon Bamsekram

2013-09-27 @ 01:49:02
Postat av: Ylva

Välkommen Filippa! och bra jobbat Sussi!!
Kram

2013-09-28 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0