Bara en vanlig tisdag

Vi hade en intresant diskussion på jobbet idag, är det ok för ett företag att ha åsikter om hur en medarbetare ser ut!? Exempelvis tattueringar, piercing, frisyr och annat och vart går gränsen för vad som är person påhopp? En intresant och kul diskussion blev det med fler personers olika åsikter och argument. Pröva gärna på ditt jobb

Vi hade en intressant diskussion på jobbet idag, är det ok för ett företag att ha åsikter om hur en medarbetare ser ut!? Exempelvis tatueringar, piercing, frisyr och annat och vart går gränsen för vad som är person påhopp? En intressant och kul diskussion blev det med fler personers olika åsikter och argument. Pröva gärna på ditt jobb kanske i fikarummet eller på lunchen ♣

Anders är på gymmet just nu och jag är lätt avis... Han berättade i helgen att han är så Glad för att han känner sig piggare och med mer ork än på länge, det är ju skönt inför kommande kontroll ♥

Nu är jag inne på femte träningsfira dagen och sötsuget började komma krypande i går. Varför kommer det som ett brev på posten när man inte kan träna? Tar mig upp i morgon och kör lite lugnt, kommer inte att dra på mig något mer som får mig att missa fler träningstillfällen! Kan köra lite rygg & mage det kan ju vara lagom kanske!

Det har blivit en plats där inga jobbiga tankar får något utrymme, en fri zon på något sätt, en plats ingen stress får tillträde, kan inte förklara på ett bra sätt det är bara en behaglig känsla när jag kommer dit och som jag saknar när jag inte är där! Hoppas önskar alla människor en sån plats, den skapar ro i själen♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0