Svar på kommentar

Fick en kommentar ang mitt tidigare inlägg Tankar, Frågan var
-Kan inte din "kris" eller dåliga mående bero på att du lever med en man som är sjuk?! 
Ja.. Jo... självklart tror jag att allt det spelar in och kanske eller Jo jag tror att det har en stor betydelse i mitt liv. Jag vet att perioderna kring halvårs kontroll av tumören (eller tumörerna), är jobbiga, väntan på besked är påfrestande. Även om jag inte ständigt tänker på det så ligger det där bak och pockar på uppmärksamhet, vill fram och ta över mina tankar och förstånd. Bryta ner mig för att ta över mina tankar som jag i vanliga fall lyckas styra över. Självklart är detta något som påverkar hela familjen, Olivia och jag kan prata mycket om tankar och känslor, det är jag så glad över♥
Tilde har just nu ångest och oro, svårt att somna, tänker på döden, vill inte dö, vill inte att vi ska dö. Många tankar och oro kommer över henne när det är dags att gå till sängs. I dag fick både jag och Olivia lägga oss hos henne och lugna, trösta och finnas nära!
Så Jo, det finns nog ett samband men ibland orkar jag inte se det, eller vill inte kanske...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0