Myshelg men snart ringer mardrömms klockan

Vet inte riktigt vad jag tänkt skriva om just nu, många tankar far genom huvudet men inga meningar bildas. Imorgon är det jobb och skola, klockan ringer sex, undrar hur de kommer kännas nu fyra veckor utan väckarklocka! Sedan vi kom hem i fredags, har jag mest lodat runt här hemma, myst i soffan, städat lite, varit en vända på gymmet. Idag åkte jag och kollade på Tilde som spelade handbolls match
Hon har längtat till laget när vi var borta❤️ 
Själv längtar jag inte efter någonting just nu (förutom några vänner förstås) känner mig så tillfreds, vanligtvis brukar jag redan ha surfat runt bland olika resemål, drömt och  vara i full färd med nya resplaner men inte nu. Nu vill jag vara hemma. En märklig men skön känsla ❤️ 
Just nu sitter Anders & Tilde i soffan och kollar handboll
 Livan pluggar 
Och själv tänkte jag hoppa in i duschen för att tidigt lägga mig och läsa min bok❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0