Trött Trött Trött, men va faan...

Jag förstår inte att jag fortfarande är så jäkla trött, inte efter någon resa som vi varit på tidigare har påverkat mig så här mycket. Vaken pigg & stod å vek tvätt halv sex i morse... Trodde inte att jag skulle orka ta mig till gymmet i kväll, hade planerat in att köra intervaller på löpbandet. Men jag gjorde det, tog hjälp av en riktigt äcklig dricka innan
Kommer Aldrig köpa denna igen. Här sitter jag & Olivia och laddar för att gå upp till gymmet! Jag är så glad över vårt trevliga gym här hemma i Torpet, så skönt med gångavstånd och alltid trevliga människor tränar där❤️ 
Nu har jag landat helt slut i sängen, trött så det kryper i hela kroppen, Olivia kom upp med en kopp te, Goa unge. 
Har lite känningar i halsen, hoppas det är borta imorgon  när jag vaknar, har Inte lust att bli dålig, det är jobbigt nog att komma i gång med träningen efter semestern, har inte tid att bli dålig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0