Två drinkar och en åksjuke tablett

Jo faktiskt var jag så omogen idag, vi hade bestämt oss för att åka till ett jättefint vattenland en bit utanför Hua Hin, en utflykt som vi gjort tidigare år då vi varit här. Tyvärr blev jag fruktansvärt åksjuk under graviditeten med Olivia och det har inte gett med sig, även en svår släng av höjdrädda infann sig när ja fick barn! Till saken hör att jag alltid älskat fart och höjder som barn så detta gör ju att jag känner mig skittråkig när jag enbart sitter på en solstol på dessa platser men Idag!!! Idag preparerade jag mig, började hemma på morgonen ned en Postafen, åksjuketablett. Väl framme kände jag mig stark och stabil :) några åkturer i de mellanstora banorna kände jag illamåendet plock på lite men vad kan då vara bättre än baren?
Först en drink...
Och sedan en drink till.. Så vart det fart på morsan igen.
Vardags lyx som vi kommer att ta fram och tänka tillbaka på väl hemma i Sverige ❤️ 

 tt underbart ställe, rent och snyggt!! Alla åkte och hade jätte kul!! Eller hur syrran❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0