Semester

Har haft semester i nästan två veckor nu. Första veckan åkte jag & tjejerna till Argassi på Zakynthos, njöt av sol, värme & mys med bonuskusinerna & deras fina mamma Annika!
Att bara ligga på en solstol & titta på sina barn som njuter är det bästa som finns
Syskonkärlek när den är som bäst

När vi kom hem packade vi om för några dagar på vårt underbara Märsön, ön som jag tillbringat alla mina somrar på
Mycket bad och mys blir det här
Först hade vi inga planer för vår semester men tillslut blev det en hel del bokat, har kanske önskat att bara stanna upp & inte göra något alls men jag måste vara tacksam för allt vi har möjlighet att göra tillsammans & hjälps man åt går ju faktiskt allt mycket enklare.
Nu är det dags att fara vidare, hörs kanske snart igen❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0