Jag har bestämt mig

Idag åkte jag in till stan med Olivia & mamma, hade tänkt åka till MM Sport och kolla på nya tränings byxor och lite annat Men... Jag hade kollat fel på dag och det var stängt när vi kom fram. Skit också :(
Det fick bli en fika och Olivia gick vita låga converce och ett träningslinne, vad gör man inte för dina änglar!
Japp Jag har bestämt mig, Jag Kör!! storhandlade på vägen hem.
Och lagade mat för hela veckan...
Bra frukostar och matlådor till både lunch och middag, allt är fixat för att klara en vecka för det är så jag kommer köra, en vecka i taget! Wish me luck❤️

Kommentarer
Postat av: Jessika

Vill bara skicka dig en varm vårkram! Förstår att det är många tankar/känslor som finns hos dig nu i mars månad innan ni får besked från doktorn!
Kram

Svar: Tusen Tack Jessika <3 Stor Kram till dig
Anna

2014-03-10 @ 20:31:00
Postat av: Linda

Hur mår du? Hur mår ni? Kram

2014-03-13 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0