Godmorgon Farsdag

Idag är vi lite extra tacksamma över alla fina pappor, vi som fortfarande kan få krama om våra föder kan väl göra det en extra gång❤️
Just nu känner ja extra tacksamhet över livet, kanske ytligt men så jäkla glad över att efter att ha bott här i tio år är nu äntligen Hela huset renoverat❤️ sista rummet klart 


Självklart är det en del kvar att göra som att få upp gardinstänger, tavlor och lampor men åh så skönt. Gissa om jag inväntar advent för att få pyssla lite extra här hemma🎅 
I år blir det inget Thailand så jag kommer att ha tid att gå All In hela december! Kollar varje dag massor av Instagran konton med julinspiration. Allt från granar till tvålar måste planeras❤️

Kommentarer
Postat av: Jessika

Så mysigt ni har det! Jag håller fortfarande tummarna på att produktionen till Sofias Änglar skall höra av sig...... Annars är får man söka till näst säsong igen <3
Kram o hoppas din dag varit bra

Svar: Jag håller tummarna för er Jessika!! Stor Kram❤️
Anna

2014-11-10 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0