Blääää....

En söndag fylld av sol och vårvärme, inte en minut har jag känt av det. Har suttit inne vid köksbordet och jobbat så ögonen blöder, sjukt irriterande när helgen bjuder på härligt väder och glada barn!
Nu har jag  verkligen lovat mig själv och tjejerna att jag ska kompenser dom för denna helg, gillar inte när dom hamnar i kläm. Dom visar alltid sån förståelse för mig och det kan jag nästan få mer dåligt samvete över.
Skit i det nu, nu tar vi nya tag, släpper det som varit och blickar fram, nu är våren här och jag ska inte jobba lika mycket. Inga kvällar och inga helger.
Ska sätta mig i soffan en stund innan sömnen ska få komma och ta mig.
 
KRAM på er, alla där ute i cyber rymden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0