Dagen blev bra...

Vilken skön eftermiddag det blev, efter några Ipren och städning tog jag mig upp till gymmet, träffade mamma så jag fick sällskap på löpbandet. Hade sån energi helt plötsligt så jag hade kunnat vara kvar där hela dagen. 
 
Nu har jag deklarerat och gått igenom konton och fonder, kul va?! Nja men så skönt när det är klart, att få koll och ordning på pappershögen som bara växt sig högre och högre nere i köket. Nu är det endast kokböckerna som ligger kvar.
Mina favoriter, hittar alltid något gott och enkelt att laga, för mig är det jätte viktigt att det inte är en massa konstiga ingredienser som måste köpas, för då blir det aldrig av.
 
Nu måste jag ringa syrran, hon har nämligen gjort något för mig som ni aldrig kan gissa, helt gaalet men så mycket hon, finna fina syster
Det har med dessa två att göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0