Dagns gåva

Idag sitter jag hemma och jobbar, skönt att kunna gör det ibland, trist och ensamt om det blir för ofta men i dag känner jag mig trött, lite förkyld som sitter i örat, hör faktiskt knappt något i mitt vänster öra. Lägligt kanske då Tilde ska ha tretton tjejkompisar här i kväll, gissar att ljudnivån kommer att ligga något högre än vanliga fredagar här hemma...
Njuter just nu av tystnaden, inget annat ljud än tangent knapper, härligt!
Åkte i väg och hängde på låset till Bolaget, lite Champagne och vin behövdes inhandlas. Passade på att handla en flaska till Syrran
Gott och till superbra pris!
Tyvärr var ingen hemma så att jag hängde den på dörren
Jag önskar att vag vore bättre på att ge, vill och tänker att jag ska göra mer sånt och sedan blir det aldrig av! Ska bättra mig nu, kanske får vara mitt lite sena Nyårs löfte :)
 
Har ni tänkt på att det är Fredag?? Känslan är obeskrivbar, så skönt med helg helt utan jobb bara trevligheter och aktiviteter.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va gullig du är som överraskade syrran med lite bubbel. Vill du ha min adress också ;-)
Övertygad om att hon blev superglad när hon kom hem från vår fredagslunch i sickla. Där fick hon nämligen bara dricka vatten. Helt vanligt, utan bubblor :-/

Svar: Självklart Sara, hit med adressen bara :)
Anna

2013-04-26 @ 20:38:13
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se
Postat av: Sarah

Om du är snäll kan vi knäcka bubblet tillsammans ;-)

Svar: TREVLIGT!!
Anna

2013-04-28 @ 21:18:42
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0