Energi boost & Valborg

I dag är det en riktigt bra dag, mår bra i hela kroppen. En lyckokänsla som hållt sig borta ett tag men nu känns den desto starkare. Jag var och träffade ett gäng tjejer i går, vi gick i grundskolan i hop. Det är så häftigt att träffas och prata ett par gånger om året, vi ventilerar Allt, högt och lågt, djupt och ytligt, det svänger snabbt i våra diskussioner. I really love you girls. En enorm energi boost får jag varje gång vi ses. Hade tyvärr glömt mobilen hemma så det får bli en gammal bild, riktiga snyggingar, en av brudarna saknas, det får kompenseras nästa tillfälle :)
 
I kväll förväntar sig Tilde att gå till brasan, ingen annan i familjen som har någon önskan om det men vad gör man inte... Bara att knyta på sig pjucken och vandra i väg, får hoppas på fint väder i alla fall. Eftersom jag känt mig trött sista tiden så har ju inga planer gjorts för kvällen lite trist kan det kännas nu när kvällen är här.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Mysigt med bra tjejer att prata med.
Önskar er en bra Valborg
Kram Maria

2013-04-30 @ 18:01:49
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0