Energi lös lördag & längtan efter sol

Vaknade med huvudvärk i dag, sover kanske inte så bra just nu, mycket som snurrar. Känner mig lite tom, inte deppig eller så, bara tom på energi och tankar. Brukar ha ett behov av att ösa ur mig en massa men verkar inte ha något att berätta , fråga om eller skriva. Trist
Vädret som tynger lite kanske, inte det härligaste att vakna upp till. En sak som är bra med regn är ju att snön försvinner lite fortare i alla fall.
Kanske bara skulle lägga upp en bildkavalkad i stället... Eller lägga mig under täcket och hoppas på att återfå lite energi, behöver kanske sova en timma till.

Lite mer av det här skulle jag önska, sol & värme. Det är den 13.e april i dag faktiskt inte långt kvar till sommar, fantastiskt när man tänker på det, eller hur! Snart går vi i Jeansshorts och linne och njuter av livet, Sitter på uteserveringar badar från bryggan, grillar och äter middag på verandan. Vad jag längtar Blir varm i hela kroppen när jag tänker på det! Vad gör er glada?

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0